U cilju zaštite kupaca obezbeđen vam je:
• Kompletan povraćaj novca ako ne dobijete vašu porudžbinu.
• Kompetan ili parcijalan povraćaj novca ako ne dobijete proizvod kako je opisan.
•Zamena proizvoda ukoliko vam baš to odgovara.
Vođeni ciljem da nam je kupac u stalnom fokusu, njegovo zadovoljstvo sa našom uslugom nam je od krucijalnog značaja, stoga smo omogućili zamenu ili povraćaj robe ili novca.
Otkazivanje narudžbine
Sve porudžbine se mogu otkazati dok se ne pošalju. Ako je vaša narudžbina plaćena i morate je promeniti ili otkazati, morate nas kontaktirati što pre, najbolje odmah. Kada se proces pakovanja i slanja završi, više se ne može otkazati.
Povrati
Vaše zadovoljstvo je naš prioritet # 1. Stoga, možete zatražiti povrat ili ponovno slanje proizvoda ako:
•ne primite pošiljku u zagarantovanom periodu.
•dobijete pogrešan proizvod.
•ne želite proizvod koji ste naručili (ali morate da vratite proizvod na vaš trošak, a proizvod mora da bude neiskorišćen).
Povrat ne vršimo ako:
•Vaša narudžbina ne stigne zbog faktora koji su pod vašom kontrolom (npr. unos pogrešne adrese za isporuku, carinski propisi zemlje kupca).
•Vaša narudžbina ne stigne zbog izuzetnih okolnosti van naše kontrole kao što su npr. praznici i prirodne katastrofe.
Zahtev za povrat sa kratkim opisom situacije i brojem tekućeg računa na koji treba da Vam se uplati povrat novca, možete poslati na stranici “Kontak“.
Rok za realizaciju. Molimo vas za strpljenje, rok za realizaciju povrata je 1-3 radnih dana.